Monday, February 25, 2008

Happy Bithday to me..

23.2....i like this number..hehehe ni la tarikh keramat aku,tarikh aku dilahirkan ke dunia..mak aku cakap time aku dilahirkan berat aku 3.9..woow beratnyer aku..mak aku cakap lagi muka aku bentuk empat segi..huhuh betapa besarnya aku.sure time nkkuar tu mak aku sgt susah..huhuhuh..erm dlm adik beradik aku,aku ler yg plaing tembam (until now)..huhuh nasib ler dari baby sampai dewasa mmg camni ler aku,tembam dan aku mmg xdapat dipisahkan..

pagi 23.2 baru ni,ma belanjer kek..hehhe 1st time in my life ma bagi kek..beznyer..tp aku mintk yg kecik jer sbb kt umah kami berdua jer mkn kek,yg pling bnyk mkn aku ler (as usual)..erm thanks to all my frenz yg wish (ingt jugk korg kt besday aku ek)..specially fhmi,the 1 st person yg call aku..hehe normal la tu kan.

harap2 bila dh bertmbah umo ni dpt jadik lebih matang n berjaya dalam hidup..dapat memotivasikan dri sendiri untuk lebih maju,n the most important sentiaasa diberkati Allah dan dpt jadik hmba solihah..AMEEN

1 comment:

F n N said...

Uyt McNa! Hepi Belated Birthdey yeee...De mase. lawat2 laaa blog aku nii..hihihi...
-Nida, London-