Wednesday, April 9, 2008

Im an Unit Trust Agent now..

Alhamdulillah,setelah berhempas pulas stadi n jawab exam dlm masa 1jam 30min,akhirnya result yng kluar dr skrin pc wt aku tersenyum lebar..hehehe syukur akhirnya aku dh jadik agent,lepas ni bulh la kalu saper2 nk melabur dlm public mutual unit trust (the biggest unit trust company in malaysia-private) berhubung trus ngan aku or juz email me (az_witty2001@yahoo.com)...
tp lepas exam tu ader bende yg menyedihkan plk jadik..laptop aku tetiba plk xmau hidup..huhu dh tiba masa die menamatkan kontrak ngn aku agknya..mentang2 la aku ckp nk bli yg baru,merajuk la plk kot..huhuh..so buat masa ni tergendala sebentar aktiviti intenetku..hehehe jimat ler ckit bil kt umah kot..aper nk buat,laptop tu dh 5 thn,huhuh die nk bersara dh tua,aku redha jer la walau bnyk bende simpan dlm tu xsempat nk transfer dlm thumb..sedey2..bile xleh nk guna ni rase cm kosong jer,,chewah..betapa bergunanya laptop tu..gmbr time master dlu pom semua ader..huhuh xsempat nk diselamatkan..:( kenanganku..

No comments: