Sunday, June 1, 2008

Akhirnya Penantian Berakhir

Petang 31hb 5 baru ni aku dpt msg dari epul.."list name kuar doh..cek ar.."cam gtu la bih kurang msg die..wah berdebar2 raser..time tu aku baru balik dari knduri umah farah..kakak die kawen..sampai umah trus call nurul inform suoh cek..then call lin gtau dh bleh semak time tu plk lin ader kt pasar so terpaksa la mintk nurul yg cek..surprisely..nrul cakap aku dpt POLISAS,kuantan samer plk ngn die n jemang..hahaha xcayer jer raser..lin plk dpt sabak bernam..maksundnya kami berdua ni dari dgree lagi le sbb kt poli pun satu jabatan (hehhe jgn jeles en fendi..dh ditakdirkan..xder xaci ek)..erm alhamdulillah xdpt sabah srwk..bukn aper..ader la sbbnya walau org ckp time muda2 ni dok jauh..huuh xnk aku..erm strt posting 16hb 6 ni..tp aku xtau nk wt preparation aper..biar la dlu..nasib baik sempat habis ngjr kt sek teknik..kalu x nayer kene bayar gnti rugi..huuh..nway to all my frenz, congrate smgo dpt berkhidmatan dgn baik di mana jua anda ditempatkan..

No comments: