Wednesday, June 11, 2008

Hasil Seni jahitan Manik




Cuti menganggur baru ni sempat jugk aku siapkan jahitan manik kt baju..erm hampir 10 pasang baju dh aku hiaskan dgn manik, bkn saje baju sdn tp baju jiran, mak n sepupu seme aku touch up kasik vogue ckit..heheh sempat jugk merasa upah hasil tgn sdn..daripada dok sajer2, ader jugk hasilnya kan..nway xtau la naper tetiba jer terminat plk ngn beads sewing ni.padahal sblm ni xamik pusing lansung time jahit manik ni dlm arus glamer.sbb dh bosan tunggu posting kot time tu,terbuka jgk hati ni utk mencuba..org ckp xkenal maka xcinta..dh kenal cinta terlebih pulak..heheh aku ler tuh..bile dh tau ckit2 nk jahit,minat tu lekat..sanggup tdo 2pg nk siapkan jahit (ptt ler uphnyer mhl)..sanggup search kt tenet design2 yg bez n sanggup jugk bli nota via tenet..huhuhu sabo jer la tp mmg puas hati bile dh dpt jahit sdn..kalu nk bandingkan bile upah org jahit mak oit mahal btul.so baik buat sdn kan,ikut suka nk pattern mane n of course save bajet...kesimpulannya time menganggur mmg pkir nk buat duit jer..ahaks..so ni la salah satu baju cousin aku yg dh di’touch-up’kan..

keseluruhan baju



close up lengan

No comments: