Monday, July 7, 2008

Kembali Bertugas

Seminggu bercuti, aku kemabli bertugas di POLISAS..sepatutnya 2minggu cuti tp disebabkan aku dtg bertugas pada isnin n selasa, so kira2 seminggu jer la bercuti..biler balik umah, raser mls plak nk dtg balik cni..hehe maklum la kt umah semenyer free n blh tgk tv..septtnya semangat la sbb baru mula kerja..tp xtau la..i cant reach the excitement of being a new worker..maybe because of the place..but im hoping for getting better as the time pass by..hopefully..moga Allah permudahkan segala yg telah tersurat..hari ni aku dpt jadual mengajar..n sem ni aku jadik PA utk budak sem 1 yg baru masuk ni..huhuh i dont have so much experience on monitoring such a big group of student personally..suka xsuke terpaksa terima..aku hanya harapkan tugas tu bakal memberikan keseronokan untukku..so kena la berusaha utk menjayakannya..satu amanah n tanggungjawab yang besar..yg pasti, ranjau sentiasa ada di pertengahan jalan..

No comments: