Monday, July 14, 2008

Nasihat dr pendidik kepada pendidik

1st of all, thanks to en afandi for his advices..rasanya kata2 dari beliau mampu untuk membangkitkan sedikit semangt untuk aku memulakan tugas sebagai pensyarah..rasanya setakat ni perkataan pendidik tu tidak mampu untuk aku labelkan sebagai status diri aku buat masa ini..antara pendidik n pensyarah..pada dasarnya mmg sama tetapi hakikatnya amat berbeza..terasa besar makna pendidik sehinggakan aku rasa aku masih lagi tidak mampu untuk menggalas tanggungjawab sebg pendidik..pensyrah..aku pasti seme org mampu..ntah la..utk memanusiakan manusia mmg sukar aptah lagi pelajar aku ni bukan lagi dikategorikan rebung..mmg aku sgt memerlukan seribu kata berupa nasihat n 'tips' especially dari yg berpengalaman..terima kasih utk en fandi kerana sudi mengingatkan kami tugas besar yg harus digalas..aku masih lg mengharap..untuk jadi yg terbaik kepada pelajar..insyaAllah

No comments: