Monday, January 19, 2009

Bermulanya tanggungjawab..

Hari ni kelas dh bermula..namun ader sesetgh kelas masih blum run atas sebb2 tertentu..terpaksa ditunda disebabkan majlis tertentu dan terpaksa dibatalkan sbb xder students....xder students?mcm maner leh xder students?hurm..ni kes aku..sem ni aku dipertanggungjawabkan utk mengajar sem 1 n kelas yg diamanahkan adlah kelas ske 1E utk sistem elektronik dan ske 1F utk amali kejut 1...masalh timbul sbb jumlah student yg mendaftar kurang dr bil yg septtnya..dan 2 kelas terpaksa dibubarkan atas angin(blum mendapat kelulusan pihak pusat) iaitu kelas ske 1E dan 1F..so maknya aku xder kelas nk ajar..hohohooho..tinggl subjek projek jer skang ni..bincang ngan k.noriah utk kelas sistem aku kene ajar budak carry modul, maknanya kelas ske 1F masih lg diwujudkan dengan bilangan pelajar yg sedikit..ada pro n con bila ajar budak2 carry ni..kelebihannya..budak2 ni kita hanya lebihkan latihan dari ajar teori..sediakan lebih banyk soalan2 lepas. dan kekurangannya..aku kene berdepan dengan sikap malas..ni satu lg sikap yg biasanya tertanam kt budak2 carry ni..akbtnya peluang tuk carry lg skali sem depan mmg besar..huhuuhu..maksudnya aku kene jadi lebih tegas utk mengatasi masalh2 mcm ni..nasib la bebudak yg masuk kelasku..hahahaha..ingtkan sem ni nk berlembut ckit tp nmpknya rancangan terpaksa diubah..

1 comment:

Aku said...

don't judge a book by its cover...
kegagalan adalah satu jambatan menuju kejayaan. Laut yang tak bergelora tak akan melahirkan pelayar yang benar-benar hebat...