Sunday, February 22, 2009

Makan Angin Sungguh

Weekend..masa utk berjalan2..tu normal bg manusia normal mcm aku ni..xbleh kalo xkuar g berjaln2..paling tidak sekadar window shoping kt destinasi yg xder choices - x ke ecm, kuantan parade..xke kuantan parade mgamall la tmptnya..semalam, membe sek men dtg bercuti kt kuantan.huhu aper yg glamer kt kuantan ni?sekadar teluk cempedak yg glmer sbg tmpat mencekup kapel2 mlm valentine rasenye xder sgt yg blh dilawat..tp xper la, dh kawan aku ni nk kenal kuantan..terima jer la kedatagannya...lgpun hampir 7thn kitrg xjumpa..rase sgt truja utk bertemu kembali..sbnrnya aku buntu..xtau nk bwak die pg mane..smlm bwak g makn kt Santai, Tnjg Lumpur yg glamer dgn sek histeria..agk bengang mkn kt ctu sbb servis terlalu lembap,menunggu dlm kelaparan, berapa kerat sgt yg blh bersabar..tp mungkin sbb pengunjung ramai..thn jugak la sabar tu..selesai mkn, aku bawak diorg naik bot kt kuantan cruise..cewah gah btol name..n ni jugk penglmn pertama aku naik bot kt cni..

betapa sgt berbezanya ketinggian kami...huhu..plg ketara aku nmpk drinya semakin sihat

suasana malam agak happening..ade disediakan perkhidmatan memancing..tetiba gtau fahmi..lain kali nk dtg lg nk mancing..ahaks..pegang btg pncing pun xpenah..jam 11 lebih kitrg baru naik bot..*ni kes makan lmbt sampai*..1st time naik, rase mcm nk tdo jer atas bot tu sbb anginnya terlalu mengasyikkan..cewah..lbih kurg 20 min dibwa berjalan2 mnyusuri sungai sehingga ke kuala tp xnmpk pape sbb gelap..mmg sungguh2 makn angin...

3 comments:

antalya said...

tahap ketinggian kita dgn pasangan lebih kurang sama je..terasa sgt bonsai kan

nurul aziyana said...

antalya:hikhik tu ler pasai..sanding sat lg mmg kene pkai kasut tinggi ler..

Aku said...

"Tnjg Lumpur yg glamer dgn sek histeria"-------- yeke? ish, musti gothik ke sek tu...hu2