Friday, March 20, 2009

ALL IN ONE..seperti yg dijangkakan

huuh baru skang nlh nk update blog..disebbkan berukband yg mmg beruk tuh..ee geram aku..byr pd bende yg xberkualiti..mcm2 nk diupdate tp terpaksa dipendekkan sbb ni pun tumpang laptop org..nk kater marathon xder la marathon sgt pun..ok akan update ttg
  • kunjungan rasmi ker rantau panjang
  • rumahku direnovate
  • kenduri org kawen
  • pelamin anganku
  • baju pengntin +kasut size 4 ku
  • hiv test
1. kunjungan rasmi ker rntau panjang
balik kg last week aku +mak aku+cousin aku berjunjung ke rantau pnajang..hajt di hati nk cari paper bag +doorgift yg masih xckup..tp bile sampai saner dh pening sbb bnyk sgt barang comel2 yg berkenan..mak aku pening n akhirnya kitrg decide balik kire2 dlu then dtg balik..tp aku sempat grab doorgift kecik-book note hrga rm1 satu..kalo bli online mau sampai rm3-5..pic xsempat nk snap tp nte tu handmade..sgt comey..dlm dok survey2 tu terjumpe jam mengkuang ni..nnt bile dtg smula nk bli

comey jam ni

2. rumahku direnovate
balik baru ni umah bersepah sbb dlm proses renovation..aku pun xfhm naper la asl nk wt kenduri kawen jer umah kene renovate pdhl yg asl elok jer..muat lg nk tampung tetamu yg dtg..erm tp ikutkan jer la hasrt parents aku yg sgt excited nk wt kenduri 1st time..biar kan ajer la lgpun duit diorg..hehhe

in progress

blik pengntin aka aku..bez2 dpt blik baru

3. kenduri org kawen
musim cuti sek mmg org akan berpusu2 nk wt kenduri..balik baru ni sempat jugk g kenduri sedara..poin utama nk amik gmbr pelamin + hantaran..heheh di samping amik berkat la kata org..nnt turn kiter pulak yer..tema kali ni hijau + putih..gmbr pengntin xsempat nk snap sbb dtg awl sgt, pengntin pun xsiap make up lg

pelamin hijau+putih

sbhgian dr hantran perempuan kepd lelaki

4. pelamin anganku

mlm sblm aku balik kuantan, sedaraku merangkap mak andamku dtg umah..aslnya mak aku nk ubahsuai langsir lamer..mal andam aku ni serba boleh..jhit pndai..baju resepsi sblh laki aku pun die yg jahit..so alang2 die dh ader kt umah..aku request pelamin idaman kt die sambil tunjuk gmbr..dgn segera die kata "la k.yah dh buat pelamin ni, ader show kt umah tp k,yah buat bentuk luv kt tgh" wah aku sgt sukee mendegrnya..impian akan terlaksana yes lah

5. baju pelamin +kasut size 4
dan alang2 tnyer pelamin aku tnyakan sekali psl kasut..since kaki aku ni cute sgt,,haha perasan..aku tnyer die nk tmepah kasut size 4 then jual jer kat die pas pkai nnt..die cakap aksut dh ader size 4..hihi suke lg sbb jimat lg duit aku nk tmpah baru..n berkenaan baju plak, die cakap ader bnyk baju baru sampai..kalu nk tukar g umah tgk n plih maner yg berkenan..waahh bukan setakat aku yg teruja tp ngn mak2 aku sekali xsabar nk berkunjung umah die..ai nmpk gaya try la la pasni

6. hiv test + borg nikah
balik kg ari tu fahmi g amik borg nikah + brg hiv kt pej agama terengganu..kitrg xleh delay lg dah since masa pun dh semakin mencemburui kitrg skang ni..n semalam kami dh selesai buat hiv test kt poliklinik beserah, kuantan..alhamdulillah kedua2nya dibenarkan kawen..hip hip hoorey..hehehe..alhamdulillah setel 1 bende

sampul ini mengandungi hiv test result = NONREACTIVE!!

9 comments:

nanonano said...

wahhhh besnye
semuanya berjalan lancar..
:)

Unknown said...

aiiiikkk
smua org dah buat test HIV ni
dayu, sila buat segera
jgn nak berlengah lagi ye
cepat2..
yana, jam tu lawa...

my hidden stories said...

asal..umah saya tak renovate2 lagi ekk??

kamu dapat bilik???wah syok nyaa..saya terpaksa pinjam bilik kakak..sebab bilik dia besar!!!

saya kena pikir duet untuk beli cat...

xeea said...

mak oii.
kita yg baca pun mcm tgh marathon.
untungnye aii dpt bilik baru.
mesti tak saba-saba dah tu :p

Anonymous said...

congrates..boleh la kite ,meneruskan sesi berurusan..hehe..

Anonymous said...

salam, saya ni silent reader, baru je menjengok hari ni, org kuantan juga, tgh survey hal2 pengantin juga, nak tanya kak yah yang dimaksudkan adakah kak yah yang bukak butik pengantin kat centre point itukah? nway, enjoy reading ur blog :)

Unknown said...

aku pun rasa nak kahwin baca entri ni..hehe

antalya said...

cantik jam mengkuang tu

nurul aziyana said...

nano: alhamdulillah setakat ni lancar

dayu:dayu sile paksa en ekhwan awk segera wt hiv test..hehehe sajer push..erm lawa kan jam tu

miss hidden:mmg sonot dpt blik baru..

xeea:hhaha mmg xsabau dh..

amy-wan:tu la nk truskan pasl borg2 plak

cik pengantin:kyah tu sedara sy..bukn dok kuantan tp dok besut

hussiani:sila la kawen cepat

antalya:jam tu akan dimiliki..insyallah