Friday, May 29, 2009

Not feeling well..

Lagi 5 hari majlis bermakna aku akan berlansung...tp skrang ni aku rase nk demam..xsihat..petang td balik keje, kemas2 baju en fahmi yg dh dipindahkan ke rumah aku last week..lepas kemas g amik lg saki baki brg die yg masih ada..tetiba aku bersin xberenti dalam keter sampai rase sakit tekak..dan xlama lepas tuh, aku dh xder suara...uwaaa..hidung dh rase ketat semacam..SESEME menyerang..waduh..jgn la demam time2 nk nikah ni..tp dalam dok rase xsihat tu smpat lg singgah pasar malam..huhuhuhu..mcm mne nk kuar esok g bli contct lnse n mesin basuh...:(( lg sdih mcm mne mau sauna klu bdn lmah..mau pitam nnt kng


***xsabar nk tunggu ahad-----nak balik!!!!!kalo xkerana nk g spa esok, maunya aku dh tinggalkan kuantan ni..***

8 comments:

Farrah said...

u, tgh online ke?bole i dptkn ur ym id?nk ask samting lah ;) im going to kuantan esok


eh,jgn sakit2 ok.. semoge cepat sembuhhh

ieja said...

nurul..mkn ubat eh.. ieja lak yg risau.. majlis da dekat.. jgn ssh2 hati ek..
insyaAllah segalanya akan berjalan dengan lancar..

Luv like this.... said...

sianye Yana...mnum air msk bebanyak yer.jgn pk bnyak sgt kang tambah lg skit tu...selamat pengatin baru...in advance yer

fana said...

uhuhuhuhu.. kene jg kesihatan.. dah dekat sgt... bnyak2 rehat..

Farrah said...

u,i dh g bli q-dip kt kedai buga yg u ckp tu :)
thnx 4 ur info :)

KAK RAINBOW said...

aziyana harap2 kamu cepat sembuh ye :)

~ iza ~ said...

hope u'll be getting better before ur big day.. :)

frasa rumah aku tu tak lama lagi kena bertukar ke rumah kami pulak..hehe

zul said...

oooo masih di kuantan ek...