Monday, May 25, 2009

Tinggal ckit Masa lg..

Tersengih2 aku bila bc entry amy yg hnya menanti hari utk diijabkabul dgn pasangan pilihan hati..mungkin kah apa yg die rase aku rase jugak saat ini..cumanya die hnya tinggal 3 hari sedangkan aku 10 hari jer lg gelaran 'cik' dipegang..hari ke11 secara rasminya aku menjadi mrs fahmi dan berubah gelaran menjadi 'puan'..secara jujurnya mungkin amy lebih berdebar, aku masih lg relax..hahahha..selamber dgn htran satu pun xdeco lg..relax2..masih punyer masa..xsabar mau balik kg wiken ini..saat ini aku sudah beristirehat tanpa menyentuh aper2..blh gtu??slalu wt keje last minit..huuhuhu..aper pun kepada smua bloggers yg akan bertukar status dan memasuki alam baru, selamat pengantin baru aku ucapkan..sama2la kita membina keluarga bahagia bersama pasangan masing2<---ayt skema giler

12 comments:

snm | snm said...

Aziyana..selamat berdebar2 sendirian ya :)

Anonymous said...

hahaha..jom bdebar!! skang ni dah sangat2 berdebar tau!!! aduhai...

zul said...

adoyai... berdebar2 mcm dier plak yg nak genggam tgn tok kadi.. heheheh...

Unknown said...

tu lah
dah maikin dekat ni
tapi mcm dayu yg dah kat umah ni
tak rasa debar pun lagi
*entah mana gi perasaan tu*
sibuk tolong mak ayah uruskan majlis

fana said...

warghh cool2.. dh dekat ye? jgn lupe upload pic kaen..kekekkke

ღnFashyaღ said...

kak yana...fashya pon tumpang berdebar dgn akak..hihi,,,SELAMAT PENGANTIN BARU.... :)

KAK RAINBOW said...

aziyana...saya tumpang gembira dgn kamu. semoga menjadi isteri yg terbaik ye.

proud parents said...

aziyana..all the best and congrats!!beshnyeee nak kawen dh..huuuuuuu

ieja said...

nurul..tahniah.. da nak jadi isteri org da.. :)

Aishah Rahim said...

selamat mendebar-debar.. cheh... rileks aje ok.. jangan tension-tension!!

nurul aziyana said...

to all:trima kasih kepada seme kawan2 for the wish n pray..smga kalian seme pun bhagia..

~ iza ~ said...

8 days to go..
slmt pangantin baru in advance..
moga semuanya berjalan lancar..
:)