Monday, August 3, 2009

H1N1 sudah merebak di poly...

Hari ni baru nk masuk keje setlh 2minggu induksi..konon2 dgn semngt nk mula bekerja semula tp disebabkan virus penyerang utama makhluk dunia skrang ni, semangat aku itu telah dipudarkan..hahhaa..sekarang ni semangt utk cuti kembali..tp malangnya status cuti utk kakitangan blum dpt diketahui..bez la jadik students..blh balik honeymoon seminggu..*aku pun nk honeymoon jugak*


So utk minggu ni semua P&P terpksa dibatalkan..*huhu dh 6jam kelas terpaksa diganti..part ni pling xsuke*..bila terpaksa dibatalkan, maka staff pun xder la nk kene buat kelas..jadik pd hemat aku baik ler diberi cuti jugk pd staff..*harapan begitu tinggi tika ini..kalu cuti, aku nk buat bunga dip tempahan*

6 comments:

anil lutaze said...

huuu...takot dan ngerinyaaaaa

ieja said...

ye la nurul.. kawan ieja ade yg da kene kuarantin.. nak kuar umah pon da takutt...........

♥ ilyana ♥ said...

pensyarah tak tentu cuti ek mekna??? kat kk aku ni pun dah ade dengarnya stud yg kene tahan kat hospital.. cuti mmg bes.. yg parah nak ganti kelas nnt tula

Reena said...

takutnya nak kuar skrg!!!

KAK RAINBOW said...

saya pun takut dgr masalah skrg. harap2 masalah ini dpt diselesaikan segera

SiTi KhaiRuNniSa said...

kat kkmt ni dah 6 org tau kena h1n1.. smalam doc siap dtg wat saringan.. maslahnya taktaula pengarah nk suh cuti bile.. pengarah aku pon dgr cte x sihat tue.. ish2x.. aku g kelas pakai mask ari2..