Tuesday, January 5, 2010

Blog Baru lg

Dh xder keje sngt agaknya..asyik ngn dunia blog jer..ish2 apa nk jadik neh..hehehe..
Kalo korg perasan, sejak dua menjak ni aku selalu join giveaway..dh mcm addict plk..nampak jer bloggers anjurkan giveaway, mula la aku menggedik buat entry, kalu syrtnya memerlukan create entry..
Bukan apa, kebnykkan giveaway yg dianjurkan senang jer syrt2nya dan aku enjoy skali utk mencuba..dan sebb lain, aku penah merasa dpt hadiah dr giveaway ni..memang seronok ar..dan skarang ni aku dh dpt access yg cepat dan mudah utk mengetahui sape yg sedang anjurkan giveaway..saper yg nk turut serta jadik mcm aku blh la selalu melawat blog ni..kt cni, semua penganjur giveaway akan iklankan giveaway diorg..

Maka disbbkan hobby aku yg baru ni, maka tercipta la blog aku yg satu lg, adik beradik kepada blog ni..khusus utk giveaway jerk..hehhee mmg xde keje carik keje..tp keje ni syiokkk seh!!!!!sekian....

http://forgiveawayonly.blogspot.com

2 comments:

Unknown said...

hehehehe
dulu penah gak terpikir nak buat satu
so smua contest bleh tempek sini je
tak lah mneyemak kat prime blog kan
tp tak buat2 gak...

*join contest mmg best

a said...

en khamsan. ada budak duduk TK nak jadi pembantu ida fadliza untuk audit aset.. sebab dia takde keje.. haha