Tuesday, January 25, 2011

Jarang berlaku tp kalau dh rezeki..

Sebelum ada anak aku suka join contest@ GA..pling suka layan GA sbb biasanya syrat2 GA senang jer..xpyh nk pening2 nk pkir ikut jer syrat2 penyertaan..smpaikan ade blog khas untuk GA/contest..konon2nya xnk serabut ngn blog personal yg ini sbb bnyk sangat nk menjoinkan diri..

Dalam banyak2 yg dijoin ada jugak la aku ni dikira bertuah..dapat hadiah yg comel2..itu yg buat aku makin semangat nk join..kt opis pun sempat lg buat sampai 2-3 entry utk GA..bila dh ade anak ni masa xbrape nk cukup utk aku layan GA..tp ttp layan jugak cuma kadang2..bila kene tag gagahkan jugak la buat entry...itupun banyak yg berkaitan dgn anak..kira tgk hadiahnya jugk..kalo berkaitan barangan anak, teruja la jugak nk masuk..termasuk la yg dianjurkan oleh warisan hiliran

Aku masuk GA sbb hadiah2nya adlah:

PERTAMA 1 SweetDoll CD + 2 insert
sehelai shawl
1 fancy kerongsang

KEDUA 1 Rainbow BB CD + 2 insert
sehelai shawl
1 fancy kerongsang

KETIGA 1 Magic Sticky Pad
sehelai shawl
1 fancy keronsang

Yg menarik hati adalah CD sbb skrg ni mmg tgh mengumpul CD untuk anak daraku yg sorang tu..shawl mmg xpkai, so xeksaited sngt yg tu...
Jadi dgn segeranya aku join GA ni..menjadi la aku sbgai peserta yg pertama..bila dh join mcm biasa la tingglkan jejak..dan sebenarnya lps tu xingt pun pernah join GA ni sehinggakan dpt email dr tuan punya blog mintk address dan no fon..
Aku terjah balik kt entry blog nk tgk menang no brape..eksaited kan sbb dlm email tu xcakap pun..
Tetiba aku tgk erk aku sorg jer yg masuk GA ni???biar betul???
Maknanya mmg kompem la aku dpt hadiah tu..hoyyyea2 la jawabnya
Rasanya xpernah2 ade GA yg pesertanya sorg jer..aih rezeki2..kuterima dgn tapak tangan yang lebar sekali hadiah itu..rezeki husna la nk pakai CD ni :)


Sweet Doll CD ni jenis CD yg gred A++, hrganya pun dh rm45 sekeping..kalo yg lain prewash 3x, dia ckup 1x jer..mmg bertuah la kamu husna..kalo nk harapkan ummi beli yg harga ni mmg tidak ler..hehehhe..
So moral of the story..apa salah mencuba join GA, maner tau rezeki kita dan anak kita kan..

11 comments:

she said...

wahhhh bestnye!! tapi aina ni terlebih rajinnnnnnn nk join2 contest.haha. tapi memg best la adiah yg yana dapat tu! :D

sabree hussin said...

GA? apa benda tu ye

nurul aziyana said...

aiena: hahaha contest xbrape nk rajin tp kalo GA tgk pd hadiah kalo nk join..kalo menarik terjoin jugak

sabree: GA tu stand for giveaway

ღnFashyaღ said...

wow, rumah baru....cantik...suka..

good luck yana, rajin masuk GA, fashya malas, xpenah menang..huhu

sharEna said...

layout baru...wuwuwuw...=p

kite x rajen masok contest sbb leceh nk ikot syarat2 yg ditetapkn tuh. nk tepek kt sidebar lah..follow lah..like kat fb lah...byk sgt la..

kalo yg simple2 tahan lagi huhu. tp klu kwn2 tag mmg usaha utk masok jugak. demi kawan2 blogger =)

wardah @ fie shah said...

alo bestnya yana. rejeki yana & baby. :)

zul said...

awat hang tak ajak aku join samer...?

Nurul Aziyana@Ummu Husna said...

fashya:hahaha cepat boring ngn layout dh skrg tu yg tukar..
hihi ikut mood jugak ar..kdng2 mals jgk

sharena:hahha kalo bnyk syrt yana pun malas jugk..tgk yg simple dimple jer br join

wardah:alhamdulillah

zul;ok2 lpas ni aku tag hang yer

saifira 1001 said...

1stly, nk ckp c0ngrats kt akak n husna.. mahal tu CD tu.. :)

2nd, nk tny.. akak gn CD brand ape? byk sgt brand. mcm2 review dh bc.. smua ade pr0 n c0ns.. akak dh try CD utk husna?

Dina Zakaria said...

wahh..congratss!!so, far x pernah lagi i menang contest..GA pun baru skali..=D

nurul aziyana said...

ira: hehehe husna baru pkai 1 brand babyland..yg lain xtry lg..erm sbnrnya depend pd anak..kalo die ok jer ngn satu2 brand tu walaupun murah so go on jer la..mcm husna babyland tu rm27 sekeping..ok jer ngn die, xbcor pun

deena:menang jugak tu deena..seronok kan bila bertuah..