Thursday, December 22, 2011

100 menu harian anak

Tiap kali nk g beli barang rumah kt Tunas Manja Beserah, kompem aku singgah kedai majalah sebelah TM tu..Belek2 majalah ape yg best. Kalo best wajib beli. Biasanya Impiana/Dapur/Anjung Seri/Solusi/Rasa yang biasa dirembat.

Kali ni aku rembat Rasa & Apartment. Ape yg menariknya Rasa bulan Januari 2012 adalah yang ini


Aku kan macam selalu dilema nak masak ape untuk cik cenonet tu. Plus dia yang macam kurang selera makan. Plus lg aku yang tak pandai mendeco kot yg tak boleh menarik minat dia untuk makan.  Huh useless.Jadi tu yang menarik minat aku untuk beli..aku ni bab kumpul buku resepi memang juara :) Lepas ni cita2 aku nk miliki set resepi yang ini pula :) 4 set =  RM90


So ape yg menarik isi dalamnya? Ada bubur & puri makanan bayi, bekal sekolah, pelbagai lauk dan citarasa anak, resepi mi dan pasta, snek dan jus buah untuk anak..Jadi ape tunggu lg, kalau berminat g terjah kdai majalah.



Apartmen ni pulak aku tak pernah beli..pestaim..rasanya menarik lg impiana kot. Boleh la cedok idea skit2 untuk deco rumah baru..rumah sekarang aku deco je sepah balik..huhuhhuuhu


***duit banyak, deco ape pun boleh**

3 comments:

nanonano said...

amboiii sure husna mkn sedap2 je pasni 100menu tuh, hehe
mika ske yg berkuah byk je, senang :p

Legally Pink said...

Saya pun baru beli last week :)

Norfaziela said...

saya pun suka baca majalah APARTMENT.