Tuesday, July 8, 2014

Hilangkan kekotoran pada pakaian lebih cepat dan selamat dengan Get Clean Fresh Laundry Shaklee

Stress tak dengan keadaan pakaian kotor yang susah nak hilang walaupun dah basuh? Nak guna clorox nnt semua yg warna tu hilang. Baju anak2 paling cepat dan mudah untuk terkena kotoran. Apa yg mereka tahu hanya bermain, bukan kisah pun pasal pakaian kotor. Kadang-kadang semuanya nk disapu ke baju. Anak saya sendiri macam tu lah. Tgn bekas makan pun macam auto je bergerak nak sapu dengan baju.


Kalau bayi pulak, kotoran senang melekat di baju bila mereka dah mula mengensot dada. Ibarat mengemop lantai dah. Mak-mak ni tension jugak la kan baju kebanyakannya ade je kesan-kesan tumpah, minyak, coklat dan macam-macam lagi yg susah nk tanggal. Basuh banyak kali pun xhilang. Tu baju anak..blum masuk kolar baju suami kan..pun kadang2 susah nak tanggal.
So nak buat apa untuk hilangkan kekotoran pada baju anak ni?

Saya mencadangkan penggunaan Get Clean Fresh Laundy Shaklee, sabun basuh paling best yang pernah saya guna. Not because im a Shaklee Independent Distributor dan bertujuan untuk promosi dan melariskan product semata tapi why not saya share pada ibu-ibu atas kesannya yg sngt bagus dalam menanggalkan kekotoran dan sangat jimat, sekurang2nya ia sangat memudahkan dan memberi manfaat kepada lebih ramai ibu di luar sana. It really works! Dan saya sangat puas hati.



At 1st saya try pada stokin saya sendiri. Almaklum yg letaknya di kaki ni memang cepat kotor. Sebelum ni rutin basuhan menggunakan D****O. Walaupun kesan kotor tu tak obvious, tapi still rasa macam tak puas hati kan. Kesan hitamnya tak hilang sepenuhnya. Jadi saya bereksperimen, rendamkan stokin-stokin saya dengan hanya 1 sudu Get Clean Fresh Laundy dan biarkan beberapa jam. Amazingly, tak perlu lagi nak sental dengan berus terus boleh bilas dan jemur sebab ianya macam saya basuh stokin baru yang tak pakai lagi. It soooo easy. Lepas ni nak basuh stokin, hanya rendam, bilas dan jemur. Stokin tak rosak dan nampak sungguh bersih!



Lepas eksperimen pertama berjaya, eksperimen kedua menyusul. Saya rendamkan 2 pasang telekung oslat di surau ofis. Telekung solat kalau ikutkan takde la kotor mana kan melainkan kalau dh lama tak basuh dan bertukar2 pulak pemakainya mcm dlm gamabr ni. Yg ni saya hanya rendam semalaman sahaja dan tgk la hasilnya
Air rendaman dah macam hape..Dan bila jemur, kain solat macam baru beli kaler putih biru giteww.


Apa yang best nya Get Clean Fresh Laundy adalah 
  • Selamat pada semua jenis basuhan
  • Baju putih lebih putih dan baju berwarna lebih cerah dan menyerlah warnanya 
  • Tanpa klorin dan tanpa bahan kimia merbahaya
  • Sesuai untuk basuh pakaian anak yg kulit sensitif kerana ianya bersifat hypoalergenik
  • Selamat pada bumi..go green gitu sbb tiada fosfat, borat dan nitrat
  • Tahan lama..1 kotak 2.49kg hingga 88 kali basuhan
Fresh laundy hanya berharga RM80 sekotak. Home care get clean juga boleh dibeli bersama dengan soft fabric concentrate sebagai pelembut pakaian. Bagi pemegang kad direct debit dan credit card, boleh klik button di bawah untuk membuat pesanan dan pilih barangan yang diperlukan..TAPI, sebelum buat pembelian, hubungi saya jika anda ingin join ahli . Enjoy Shopping :) 




Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar SHaklee Kuantan, Pahang
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Semambu, Air putih, Beserah, KOTASAS, POLISAS, UIA Kuantan, IM


Nak dapatkan penjimatan sehingga 25%? 
Join ahli Shaklee dan duit poket bakal dijimatkan

No comments: