Thursday, April 24, 2008

Bisnes...Bisnes...Bisnes

Ari ni first time aku tayang emas Zhulian kt sekolah...betapa gumbirnaya hatiku biler ader ckgu yang bli..tmbah naik semnagat aku untuk berkecimpung dlm bisness zhulian ni..ptg ni plak ader klas tp dh plan ngn mira nk g butik pengantin (bukan aku nk kawen ek tp mira nk tunang) hehehe jeng2 jgn marah mira aku bocorkan rahsia..kui2 nasib ler..tp alang2 pegi buleh ler aku survey utk aku sekali even lambat lagi..

Cakap pasl bisnes zhulian ni,mula2 involve aku biasa2 ajer tp memandangkan my mum dh jadi SE (sales executive), so aku pom bersemangat jugk..tmbah2 mak xbaper sihat nk aktif aku yg amik alih..punye la semangat sampai tiap kali ader kelas zhulian aku join jer, bukan aper tmbah ilmu..pendapatan pom bertambah..tu yg bez sebenarnya..xsangka jugak buleh sampai tahap camni..kadang2 rase macam org tua jer..hahahah

No comments: