Monday, February 23, 2009

kerDIPan cinta..

Seperti yg dijanjikan, secret recipe kujejak jugak...org nk belnja maka langkahnya mmg panjang la kan..ngeh2..*time kasih abg..*cheese cake tersangt la sedap kt ctu tp yg terover excited menikmatinya ternyata bukan aku..kalo xcaye cuba amati gmbr ni..

betul kan??xper la, aku xkisah sgt..sbb aku pling terasa nk mkn tom yam kt ctu..yg penting kami happy..hehhe..nasib baik fhmi xsuke pedas so tom yam aku selamat..hikhik..

cheese apple ni sgt la sedap..sblum menikmati tom yam kt bawah ni

selesai makan, kami bertapak ke cowboy..tmpat feberet aku utk mmbli brgan persiapan hntran..dwai 20 sudah kehabisan..kt cni jer pling murah untk dibeli..kalu xbli maknanya minggu ni projek mengedip aku xberjalan la..rugi2..dalam dok jalan2 tu tetiba aku ternampak kertas yg aku guna utk mengayam tikar tuh..aaarghh tersngt la tensennye sbb harganya lebih murah lebih separuh hrga dari yg aku bli kt nilai..hampess btoi..di nilai rm8.90 *skang xtau la bape hrga* tp kt cowboy hnya rm3.49..ooohhh mmg aku bangga ader cowboy kt kuantan..erm balik pd bunga dip aku..weekend baru ni sepanjang sabtu aku dok mengadap..tetiba terasa nk menggubh hntran *ish mcm terlalu awl nk sentuh hntran*..lepas try letak bakul utk isi perfumes, terasa mcm kosong jer gubhanku..maka...
sesi menggodek folder hntran yg aku create khas dlm drive D bermula..carik punya carik..jumpa satu gubhan dip..trus aku cuba..dan inilah hasilnya..ntah sesuai ntah tidak..aku xpeduli sbb bendenya dh jadik..hentam sajer la..

hentam sajer la walau xserupa dgn contoh yg ditiru.*bukan tiru tp amik idea*..huhu..

terasa masih kosng dan kurang menarik..aku tmbah lg reben rambu ramba..aku surrender bab2 reben ni..mmg xreti cmner nk buat..pulas sana pulas cni masih lg xrupe reben..huhu sehingga aku putus asa dan ikat sahaja mcm ikat reben biasa

so inilah kerDIPan cintaku untuk si dia yg kusayang..:)

10 comments:

Unknown said...

lamanya tak makan kek cheese tu..hurm... :)

bunga kerdipan cinta tu apa fungsinya?

memang cantik...

Anonymous said...

hussaini: hehe g la singgah secret recipe..sedap weih..bunga dip tu untk hiasan hntran..aslnya bunga dip tp aku menamakannya sbg kerdipan cinta..kwang2

xeea said...

err.. kite pun tak suke tomyam SR. pedas sangat! mkn sekali je dulu, pastu tak penah order lagi.

btw, comey dah tu bunga dip. kalo lah kite dulu tau buat bunga dip, dah lama buat. lagi jimat rasenye. nak gubah pun senang. letak2 je kat hntrn.

kite beli bunge sekumtum2 + daun2 pastu cucuk kat polistrin. skang, takleh nak pakai balik.

Anonymous said...

xeea: hehe akak suke tom yam tu tang mee die..slurppp masuk mulut..kui2..bunga dip ni leh lg wt hiasan kt umah..hehehe..erm mmg senang main letak jer..hihi

antalya said...

sy request dibelanja mkn kat SR ms besday aritu.teringinkan spaghetinya.tp xdilayan atas alasan sy on diet

Anonymous said...

antalya:hihi on birthday pun no excuses ek..alahai kempunan..nk try mkn lasagne plak..cam sedap jerk kt ctu..ala..u xder la gmuk sgt kan

Unknown said...

i pun dibelanja makan kat secret recipe..
lately ni, suka benor en ekwan ngan secret recipe..
layan kan je lah..

i pun failed tang riben
balun je..pintal2, ikat2..
asal mata sendiri kata ok..
lawa dah la tu

KAK RAINBOW said...

aziyana...cantik hantaran yg aziyana wat. w/p nmpk simple serius cantik :)

Anonymous said...

dayu: layan jer la dayu..kiter pun leh mkn..hehe..em skang ni ikut mata kata cnatik n bajet kater ckup jer

nurul: hehe trima kasih..itu jer la yg mampu

amy said...

nak bg nampak cantik sket kat bunga putih yg kecik2 tu..bengkang bengkok kan beliau..baru nampak real sket..k?

keep it up!gud luck and congrats!