Monday, March 23, 2009

Aku nk Mengomel

Entry kali ni xtau nk citer pasl aper..xder idea..karenah beruk peliharaan celcom telah membantutkan segala idea aku..sekaligus membantutkan mood aku utk berblog..skali lg menumpang ihsan opismate aku guna line poli..
sabtu lepas..
aku g kenduri niza (ex clasmte aku time dgree dlu)..kawen ngn owen, satu batch ngn kitrg jugk..jadik menantu prof ayob la niza ni..kenduri di segamat maka bertapak la aku ke segamat..kat saner jumpe yuni..lamer xjumpe..ngn ank die sekali..wah comey sungguh anaknyer..gmbr masih blum ditransfer
ahad plak..
aku dok umah jerk..jahit manik tudung opismate utk khtam quran majlis kawen die..seharian dr pg smapai ptg..huhuh..malam plk xlarat dh nk mengadap manik2 kecik tuh..sambung wt rangka dip plk..berjaya siapkan utk 10 kuntum..so mlm ni akan dicelup n mlam esok akan dicantum kesemuanya..dalam 3 hari blh siap 10..erhm lebih dr jangkaan ni..maknanya dlm sebulan blh buat 100 ni..hahahah koya la..yer la tuh..tgk la cmner..
isnin..ari ni ler..
ptg ni ader perjumpaan ngn pengrah sign akujanji perlantikan tetap..waa akan jadik kakitgn kerajaan yg tetap..syukur alhamdulillah..ok nk balik..chow
***risau status permohonan quarters***

8 comments:

nanonano said...

hehe xpe kak..
ade lg 2 bulan..sempat2
:D

wahh..mesti cantek jajit manik..
tayang ah sket nk tgk,

Ija1202 said...

Nurul...kita mengalami mslh yg sama dgn beruk band tu..sbb kan sakit ati tahap gaban last month dah msk line streamyx..
tp still guna berukband ni..bila nk blk kg @ ada keje kat luar je..

Unknown said...

i pun baru apply kuarters, online
tp sengal dtg melanda
lupa salin no pendaftaran
tak bleh semak
tak print lagi
camne nak antar kat admin kasik process
*sengal..sengal*

Anonymous said...

a'ah ek..lupe dah psal quarters tu.huhuu camne ek x dpt lg ni..

antalya said...

tahniah coz dpt permanent.best ar leh dpt quarters.jimat bajet sewa umah

nurul aziyana said...

nano:harap2 sempat la yer..aduh sgt xlart dh rase..malu ar nk tnyang manik tuh..bukan cnatik sgt pun

ija:mmg bengong ngn beruk celcom ni..huhuuh penah terpkir nk pasng streamyx tp nnt kan bnyk kos pulak

dayu:sengal mmg sengal pkir hal kuarters ni..huhu risau

abg: tu la tmpt tinggl kiter tu nnt

antalya:xtau lg status permohonan tuh..huhu risau

Mr.Tokey said...

cepat2 le apply quaters. td ms aku lapor diri, ramai gak lec pmpuan br nak minta kuaters.sorg sbjk plak tu.sbb msg2 dah kawen.TPA ckp ada jg kuaters yg kena hold dulu,sbb nk renovate.better ko push sket.hehe

nurul aziyana said...

pidot:huhuh tmbah risau aku..aku dh guna org dalam..hahahha xtau la cmner..harap2 dpt ar