Monday, March 9, 2009

Projek Akan Bermula

Esok dh keje..huhu rase kejap jer cuti..waaa malasnyeee..kelas plak berpagi2 hari-kol 8..xsabar nk tunggu next week..nk balik kg halaman yg dh sbln xjenguk..rase cepat jer weekend berlalu..sabtu aku+yana g lepak umah k.lina(ofismate)..masak2..ptg g jalan pantai balok..ahad plak aktiviti luar-tgk wayang citer upin n ipin..setju ngn xeea cite ni setiap ptah ayat tu semua nk gerakkan badan..tp overall bez ar..then shopping even duit pun dh kopak tp ttp jugk nk perabehkan duit...mcm la gaji akan dpt next week..huhu..dari megamall kitrg bergerak ke giant plak..bli storage box, rezeki kami agknya bile ader sale plk storge box tuh..*aku sgt memerlukan storage boz since barang2 kahwinku ni bnyk sgt, semak blik jer*lepas giant, bergerak lg ke cowboy..huhuh bulan ni jer dh baper kali aku melangkah ke cowboy ni..bli brg2 nk wt bunga pahar -manik, kain net, reben..kedai nk tutup baru kitrg melangkah kuar..hihihi..ok aku dh putuskan utk buat bunga pahar no 5..hihih


keputusan ni diambil hasil dr vote kwn2 sekalian..so tahniah pd antalya, hanie, fartenton, dayu, honey, nurul and k.nurus krn vote anda menjadi plihan..hehehe..pd yg lain sy ttp menghargai vote anda..bukan shj vote yg membantu sy utk buat kptsan sbb sy pun mmg terpkir nk buat no 4 tu (bunga ros)..tp aduh sy xreti nk buat..dh try buat tp amik masa lama, dawai pun guna bnyk (bil dawai yg tinggal xbnyk skang) n of course amik masa..huhu sy takut xsempat siap dlm masa 2bulan lebih ni..so sy stick pd yg no 5 ni..thnks to all yg membntu sy..so projek sy akan BERMULA minggu ni..*waa baru nk mula, malu ar*..
2 hari berlalu, cuti ari ke3 aku dh mula pln utk tumpu pd keje2 prepartion kawen plak..huhu sehari xsentuh rase risau..tp kdng2 risau jer la..bertindaknya tak..hehhe..tp hari ni kire nekad ar..pej di rumah beroperasi hari ni..1st aku dh setel memerint tag trimas

tunggu nk gunting-mcm nk kerah seseorg jerk..

2nd-aku berjaya buat bentuk reben tuk diletakkan pd dip dulang..huhu setelah aku pusing2, pulas2 tp xjadik jugk beberapa minggu lepas..akhirnya hari ni aku berjaya buat rupa reben..rupanya senang jer nk buat..huhu

bentukkan reben then ikat kt tgh ngn dwai

nmpk bentuk reben kan? kalau la sesenang ini dh lame siap reben aku ni

so skang aku dh blh say sayonara to tag n reben..setel..bermula malam esok projek pahar akan bermula..aku xnk tangguh2 lg dh..btul2 nk komited kali ni..wish me luck~~

p/s: to miss hidden-naper blog anda dh private?kes samer ngn nano ke?add me plz..az_witty2001@yahoo.com

8 comments:

my hidden stories said...

kamu adalah saksi utama saya..

saya mau tanya kamu..adakah entri saya tempoh hari keterlaluan??

saya tak berniat mengaibkan org pun...

kenapa orglain tuduh saya mengaibkan anak org ternama tu??

i'm so sadd!!!

nurul aziyana said...

oo psl tu ker?ptt la pun..mcm ni la..delte saje entry tu..nk kater keterlaluan xjugk..at least kamu wish aje..dh jgn sedih2 yer..lain org lain persepsi..biase la tu.tp jgn lupa add sy yer jika kamu mmg nk private..hehhe

nanonano said...

waaaa...
sy pun dah start buat..
tp ade sdikit kemushkilan ar kak..
xpe nanti pm kat ym la ehh..
:D

KAK RAINBOW said...

yeah...nurul punya pilihan menjadi pilihan kamu aziyana. keep up ur work :)

myheart said...

waaaa..nanti tgk tunjuk kat belog eh gambarnye...ehehe

myheart said...

aah nano2 nape takleh masuk ur blog..uhuks2..cedeynyee...

xeea said...

hey, no. 5 tu pun my vote jugak! tak kesah la. yg penting, merah. hee

btw, hidden stories n nano. i pun tak dpt access your blog. :(

feexeea@yahoo.com

nurul aziyana said...

nano:samer2 la kiter buat..saper siap dlu agknyer..hihi

nurul:doakan sy dpt siap on time yer..hehe

myheart:hehe of course..dh siap 1 nnt akn display jugk

xeea:aisey sorry..tetinggal laks namer xeea..ok2 thank you yer..hidup merah