Wednesday, April 29, 2009

Bnyk lg bende lain ptt buat tp..

Bile keinginan hati itu lebih kuat dr segalanya maka bende yg diinginkan itu akan menjadi keutamaan..walaupun kepentingan lain terpaksa diabaikan utk semntara..itu la aku..huhu bile dh nk tu, xkire dh kan..ish2..even tag trimas aku dh pun dicetak tp tgn ini gtai lg utk mendesign yg baru..hasilnya..lebih simple..sajer nk buat bnyk version *kan aku dh kater aku ni suke bt bende remeh*


tag ini akn diberi pd opismate aku..tp kalu mak aku berkenan, blh ditempel gak pd tetamu2 kt kenduri nnt..no hal..since kertas putih pun bnyk lg kan, kiter gunakan aje..ok nk sambung wt bende yg lebih pntg lg

9 comments:

anil lutaze said...

haha..aziyana...xpe..mne yg nak buat..ikut je kata hati...tp time managementt..sgt menakotkan... kan..kan... gud luck 4 u dear..

antalya said...

saje je membanyakkan keje yer

nurul aziyana said...

anil:hahha itu lah..pttnyer fokus maner yg blum siap dlu..bile dh siap bru leh gtai nk wt bende lain..ini tidak..huhu

antalya:hihi dh la keje yg sedia ade dh bnyk..lg mau tmbah

Luv like this.... said...

Rajin Yana....xpe sekali seumor idup kan.mesti nak wat y sehabis bek kan...

Ija1202 said...

cantekk...sweet jer...klu terlebih rajin apa salanhnya yer tak??..hehhe

nurul aziyana said...

luvlikethis:itu la..huhuh lepas ni xder dh wt2 gni

ija:heheh maslahnyer bnyk lg bende lain yg perlukan kerajinan diri ini tp g buat bende lain

fana said...

chayok nurul!.. sy pun tgh berkire2 nk wat tag sendri.. since keje..dh x tau nk guna words.. warghhh ade hati nk wat tag sendri

MusicSeeker said...

suppot my blog www.mtv.tl.my

Unknown said...

dayu pun macam dah tak larat la yana
banyak sgt benda nak kena buat ni
sampai dah tak tahu nak buat pe dulu
mmg kena buat jadual smula la
mana yg boleh kemudian
kita kemudian kan...