Friday, April 10, 2009

honeyMoon Place

Sblm balik kg.....
Entry khas mengenai honeymoon place..org lain dh cbuk tentukan kt mane nk berhoneymoon bersama spouse masing2 selepas sah diijab dan kabul..maka aku pun punya angan yg sama..nk jugak honeymoon kan....
Ptg ni..even FRP masih blum siap..aku cbuk jugk mencari tempat honeymoon...
Maka....aku dpt yg ni....

hnya kami berdua di cni..aku sgt suke

walaupun beratap rumbia..ok xper, sy xkisah
tgk tu..kerusi ader 2..mmg romantik..aku bertambah suke..lanjutkan angan2 di atas kerusi itu sambil menghirup jus apple susu

xperlu blik mcm hotel..ckup ader katil comel cmni..aku setuju jer

yes..berpeluang berendam sambil menikmati pemandangan yg tenang..sgt mendamaikan

nk massage??pun bolh sambil tgk ikan2 berenang di bawah..syukur la dpt lari dr ketensionan kerja di pejabat

part paling aku bez..kiter xpyh balik la bang..hehhe

ok..mlm2 kiter lepak kt cni ek..sambil ditemani sang bulan yg mengambang

ooo sungguh romantik...

hurm pakej ini tidak ada di pameran pengantin..nasib la xberkunjung ke sana..
kalo x....mmg terlepas pluang keemasan ini...diri ini xlena tdo..
makin xsabar utk menanti hari dan detik itu...

.....

...
.......
...

...

.............................

..................

...........

......

....
..
.

hurm....wei cik kak...sudah2!!!
jgn berangan!!!
g sambung wt keje tuh..
ko ingt ko tu ank raja brunei ker????

ooouuhh aku baru tersedar dr lena yg panjang...hurm mimpi di siang hari rupanya..
tgk ajer la gmbr tuh..nk sampai ke sana...jgn diharap..kt maner tmpat pun aku xtau..hahahaha..ok sambung wt keje

14 comments:

Apple+Susu said...

ape yaaa kamu ni yana... sye pon dah tersyookkk skali.. hehe lokasi honeymoon sye pon x pasti gak... tgok budget :(

[ Hanie ] said...

haaa? ni ade ke tak ni tempat mcm ni? heuheuhue mmg best + comel dan romantika di tampoi nampak gayanye kan ;)

hidden.wing said...

cantiknye tempat tu aziyana......

anil lutaze said...

ala...aziyana ni...bermain ngn perasaan kami taww...kecit ati...nak taw lah gak dmanakah ini..tp saya rase cam kt asia jek..hik..tebak jek.

[ nurul § jamal ] said...

nak cr tempat honeymoon?try p laman web ni..http://www.suiteholiday.com/Suiteholiday/Welcome.html
ni abg saya punye laman web..de pape, leh deal ngan dia..i've already booked my honeymoon place..hehhe

Anonymous said...

location : pulau sipadan (mabul island)

=))

*sgt mau ingin ke sane..tp belom mmpu..tp akan kesane as 2nd @ 3rd honeymoon.. =))

ieja said...

hee.. oo mimpi rupenye.. xper la nurul.. tu pon da bestkan.. tp, tpt tu mmg menarik la..

Suraya Jafar said...

nak honeymoon kat ne ek? RAHSIA nnt kak nuru skodeng.. hahah sebenarnya xdecide lg pon waaaa.. huk huk huk.. sedey

antalya said...

sy pon dah terberangan skali jugak

nurul aziyana said...

apple+susu:hahha nmpknyer ader yg terkena..huhuh kene bajet tinggi kalo nk yg ni

hanie:ader..amy kater kt pulau sipadan..best kan

hidden wing:tu la..mmc superb cantik

anil:hahha alamek ader yg kena..kui2..cowi

nurul&jamal:oook thanks ya

amy-wan:yeke amy kt ctu tmptnya..huhuhu nk g saner kene simpan bajet bnyk ar

ieja:hahha mimpi yg dibuat2

suraya:hahha sy pun xdecide lg..lepak ar..kui2

antalya:xper..berngan itu adalah FREE

nanonano said...

cis !!
bru nk brangan same td,
huhuhu :p

Unknown said...

yana, kat mana ni??
mcm best je..
kalau dpt ni mmg tak nak balik la

Rashid said...

Wow!!! mimpi yang indah.. hahahh!!! rasa jua nak mimpi yang sama.

KAK RAINBOW said...

sesekali berangan tak pe aziyana :)