Thursday, May 28, 2009

Buhsannya menunggu cuti

Esok hari terakhir aku kerja sblm cuti 2 minggu..hehehe menghitung hari..nggak sabar mau pulang jenguk kampung..aper rupa la umah aku tuh..kompem bersepah2 lg..bilik mak aku dh semak ngn paperbag, blik aku plak semak ngn hntran bagai..huhu ni nk balik tmbah lg kesemakan ngn kerepk 3 plastik besaq..huhu gimana mau sumbat itu dalam kancil daa..ahad ni balik..waaaa lambtnya..seme keje di opis dh setel gara2 mau cuti ---->tanda exam paper, key in markah, letak salinan dalam fail utk ketiga2 subjek..* buhsan sampai dh xtau aper nk buat*..alhamdulillah..blh cuti dgn aman..cumanya hari aku nikah nnt (khamis, 4hb jun) jugak merupakan hari meeting exam...terpaksa la minta penasihat akdamik bersama utk semak data2 exam anak2 PA..
sehingga ke hari ini, aku masih lg xpercya tinggl 7 hari lg kami bakal disatukan..setelah bnyk onak ranjau dan duri..ecewah yo jer..bertahun2 menunggu akhirnya thn 2009 mencatat sejarah bg kami berdua..smga tahun2 mendatang penuh dgn sejarah yg bermakna dan gembira buat kami...ekceli nggak sabar mau bina kehidupan bersama..ihiks..apepun aku harap kami dpt menjalankan tngjawab masing2 dgn baik..

***malam ni amy akan dinikahkan..dayu n yun jugak akan mengalami saat indah itu..wah berdebar..dh semakin hampir bergelar puan..smga bakal suami masing2 tenang menjawab lafaz terima nikah dan aku doakan kalian semua gembira dan selamat..lepas ni gelaran aku, nano dan yg lain2..huhu saper lg ek seangkatan..sorry***

aku skang ni tgh dlm proses print kad kawen sblh lelaki pulak..dh xder keje sngt aku rela utk design kd itu dan print sdn..hasilnya akan sy paparkan selepas majlis nnt..

7 comments:

nanonano said...

org bosan byk kije,
die bosan nunggu cuti
cmne tu?
huhuhu

akak blk ngn fahmi ke sorg?
drive carefuly k..
eyhh esok eh?
esok na blk ganu gak..
same2 la kite brtolak dgn jayanye
:p

nurul aziyana said...

nano:a'ah blik ngn die..nk blik sorg xkasik..huhu..eh akak balik ahad ni la na..sok keje lg

Ija1202 said...

Yana...
blk kg. nti minta cik abe drive bebaik yer..
semoga yg terbaik buat kalian berdua..
**mesti amy tgh berdebar2 ni kan...
mlm ni nak di nikahkan...hehe

zul said...

amboi, dah siap semua keje ek...

aku paper tak abis tanda lagi, key in lagi ah jauh.....

selamat berbahgia ek...

nurul aziyana said...

ija:insyaAllah..thanks ija

zul:hihi aku kalu xtnda, xkey in maka xcuti la aku..wei nikah aku lg penting wooo..kui2

fana said...

warghh dah dekat... makin berdebar ye nurul~

evyn4ever said...

drive elok2 tau!apa2pun waktu2 membuat persiapan kahwin di rumah mmg best:Pterasa sangat kita nak kahwin..hehehe