Friday, May 8, 2009

Koleksi Pertama..

Bila belek majalah or surfing internet tentang home deco, pasti mata aku akan menatap lama bilamana deconya bertemakan english country..sngt teruja n gile ngn sgala hiasan bertemakan english style..dan memang itu la impian n angan2 aku utk menghias rumah yg aku huni skang ni *tp xleh lebih2 sbb bukn rumah sdn lg kan*..dan disebabkan kegilaan n keminatan aku ini, di blog ini pun aku letakkan pautan blog2 yg berkaitan ngn english deco *kpd empunya blog, maaf dipinta krn link tnpa meminta kebenaran terlebih dahulu*..
dan sebagai permulaan, 2 biji candles tlh berjaya aku miliki stlh pembelian dilakukan scra online..ekceli mmg aku nk cr candle utk blik pengntin nnt tp alang2 dh nk carik, aku terjumpa candle english style..trus rase nk bli *kaum hawa beginikah???suke membeli..*bile dh guna utk blik pengntin nnt, akan aku ambik nk letak kt umah balik..so xder kerugiaan di ctu kan..esok nk g carik piring utk letak lilin ni..cadangnya nk tabur jer bunga2 kt tpi lilin tu..then letak ats dressing table..ok x???ok la tu kan..

candles ni sy bli di sini

6 comments:

fana said...

wa syantik la nurul.. mne kamu dpt ni??? bape rm?

nurul aziyana said...

farhana:sy ader ltak link kt bawh gmbr tuh..blh tgk hrganya

proud parents said...

cantekkk!!biasele..pempuan dan napsu shopping mmg xleh pisah..hahaha

ieja said...

nurul.. cantik la.. dapat bayangkan mcm mana rupanye nnt..
ape pun selamat membuat koleksi yer.. da boley mula kumpul dr skang... :)

Suraya Jafar said...

kak nurul, lilin tu kan klu dia dah cair sampai bawah bunga dia tu canne ek?hilang ke?ke dia xkan cair sampai bawah?.. hihi..

nurul aziyana said...

bride-to-be:tu la kan..pompuan..pantang nmpk bende yg berkenan..huhuuh

ieja:hehe kumpul ckit2..brg2 english style ni mahal..tu yg xleh bli skali harung

suraya:lilin ni utk hiasan jer su, mmg xdibakar..kalo nk bakar kene cari lilin biaser yg kecik2 tu jer