Wednesday, October 28, 2009

Ada yg sudi bantu lg??Thanks a lot

Entry lepas aku lupa nk bg penghargaan dan ucap trimas buat rakan2 pengunjung n bloggers yg telah bg kata2 semangt pd aku lepas apa yg aku alami itu..tidka pernah sebanyak itu komen yg aku dpt sepanjang blog ini terhasil..tidak menyangka punya rakan2 yg supportive..thanks a lot babe!!

Alhamdulillah, aku rase semakin sihat walaupun masih perlu untuk berpantang..seksa rupanya nk kene jg makan ni..huhuh aku dh ler jenis suka makan, skarang seme makanan adlh terhad..tp pling aku suka, ikan bakar resepi suami..waahh lazat menjilat jari bila makan dgn nasi panas..

Eh2 panjang pulak intro...
Sbnarnya skali lg aku nk mintak pendapt blogger2 @ pengnjung2 kt cni yg bc entry ni..almaklumla korg ni bnyk idea dan bernas2 semenye..tolong eh..ok alkisah problemnya cmni..

Kt opis ni aku pegang potfolio sukan dn rekreasi staff..sampai la ni..dh 1 sem aku blum lg jalankan tugas aku tuh..malu nk sebut tp tu la hakikatnya..xtau ape program nk buat yg melibatkan staf ni..jadi straight to the point..kot2 n kalau2 ader idea apa program sesuai yg nk dijalankan, sila drop kt comment yer..untuk pengetahua, sblm ni bila dh nk habis sem, bila student dh cuti, ada buat game, lawan main bowling..
mulanya aku terpkir nk buat family day sbb sepanjang aku berada kt cni, xder lg acara tu..kalu nk buat family day, tempat mane yg sesuai??bermalam or sepanjang hari sajer ker??seme tu kene well planned..so saper2 yg ade pengalaman, blh juga berkongsi di cni...
apepun cadangan akan diusulkan pd bos aku..hihihi..dan segala usaha utk memberi cadangan, aku ucapkan ribuan trima kasih..sngt menghargai buah pkiran korang..

8 comments:

Unknown said...

dah alang2 yana tanya pasal program2 kegembiraan yang ditanggung oleh pihak pengurusan..

bukit tinggi adalah sesuai
gi colmar tropicale tu
tempat tu akalu buat aktiviti2 ramai2 gini best lah
kalau nak jalan2 berdua ngan kekasih hati mcm tak best sgt
kalau buat family day ok kot
boleh buat treasure hunt
boleh main paintball..

malam2 boleh BBQ..
dia ada tempat khas untuk stage performance..
boleh lah persembahan kumpulan..

tapi bilik2 smua tak apsti rege dia
ada pakej kot kalau company trip
masa dayu gi meeting tu pun, ada 2,3 group buat family day kat sana

KAK RAINBOW said...

setuju dgn pendapat dayu. wat tressure hunt mmg menyeronokkan. nurul suka kalu ada program begitu.

Anonymous said...

yana..bukit gambang resort city pn best gakk..sesuai utk family day..lagipun dekat je..boleh tgk web ni utk maklumat lanjut

http://www.bgrc.com.my/

mama affan said...

ryna pun setuju ngan dayu..wat famili day..mmg ok n best!

deqyalalink in-situ said...

buat open haus, makan makan makan byk2 :P

antalya said...

a'ah la wat family day sgt2 sesuai. lg syok kalo stay in.destinasi adalah di luar kwsn kuantan.lg bagos kalo luar pahang.sonok travel jauh2.

anil lutaze said...

ouh wow...beratnya tugas...

gi cameron bes agaknya...buat family day kt sana...hehehe...

zul said...

aku setuju wat family day... tapi takyah ah stay in... ko kena faham keadaan staf pej kiter tu... byk tggungan... so, wat je satu hari, adekan telematch, treasure hunt n so on... aku cadang wat kat Bukit Gambang Resort or kat pantai2 yg bertambun kat area kuantan ni...