Tuesday, December 29, 2009

Kalau xcuba lg, mana nk tahu hasilnya

Hehe pnjg btul tajuk..xtau nk letak aper daa..
Semalam bercuti sempena perkahwinan satu2nya abg aku..arini masuk keje, ramai opismate ambil peluang bercuti..nyesal xamk cuti sehari lg..penat badan masih blum hilang...melangkah ke opis pun lemah gemalai jer, org tgk pun tahu aku mcm malas..eh silap, mmg malas..hahaha..
Masuk keje, kene g seminar gagasan 1 mesia plak..infonya lebih kurang sama mcm kt btn baru ni..dh mmg anjuran btn..nasib 2 jam jer...hahaha..pastu disajikan plk ngn nasi beriani..alhamdulillah..

OK back to the topic, kali ni nk tunjukkan lg hasil kerja tngan yg lebih menjadi berbanding yg 1st aku cuba..tidak lain dan tidak bukan, topiary ler..hehehe jgn jemu ok, ini sudah menjadi kegilaan aku sekarang ni..mari kita layan gmbar

akan dihias dgn reben pd btgnya

membuat topiary kini lebih senang sbb di kedai gubahan bunga dan menjual alatan perkahwinan sudah ada dijual gabus yg berbentuk bulat dgn saiz yg pelbagai khas utk gubahan topiary..hehehe sbb tu yg ini lebih kemas berbanding percubaan pertama dlu..

sekarang dh ader 2..hehhe..ader 2 gabus lg utk dikerjakan..

Hasil ke2 ni lebih memuaskan hati aku..kan dh kata, kalo xcuba mana nk tahu hasilnya kan..tp husband pelik ngn gaya gubahan ni..org laki mana nk tahu sngt seni hias menghias ni..tp aku abaikan ajer..hihihi..

4 comments:

ღnFashyaღ said...

kak yana...cantiknye...nak buat jugakla..huhu..tp ntah bile...hihi

Ami said...

rajin awok zie.kakak ami pon ade soghe hok minat nie,sokmo kalu balik pesan napkin ihr huhu

en_me said...

chantekknyerrr.. ehehe

nasya naim said...

::yana..chantek nyer..lehlah wat deco utk my wedding room..nasya tempah ngan u jer lah..leh x?::