Friday, January 28, 2011

Pakej percutian percuma

Aku pelanggan celcom yg xbraper nk tegar..dulu guna maxis tp dek krna termakn ngn iklan2 yg lembut gusi dr lidah celcom tu aku beralih arah..ngn laki ku skli beralih arah..masa tu di alm percintaan, mna2 pkej yg blh bg call free sngt mengujakan kami..jd msing2 stju nk tukar celcom..ksetiaan pd maxis akhirnya hancur musnah berkecai..sedih org2 maxis bila bertnya knpa nk tukar..tp dek krana nekad alasan yg dicipta maxis tidak best!

ok tu intro jer..berbalik pd tajuk..satu hari aku dpt msg dr celcom..katanya offer FREE hotal stay n health management preview di Palace of the Golden Horses..kalo nk reserve bg nama..aku adalah jenis yg tidak peduli msg2 mcm ni..kalo boleh dapat jer mmg aku nk trus delete..bende tu pd aku menyemakkan inbox..tp xtau apa jd pd aku, msg tu aku biar jer melepak dlm inbox tu...bila bukak balik aku tergerak hati nk reply msg tu..sajer gtal tgn..

Dan semalam ade sorg perempuan call nk dptkan feedback dr aku..die pun strt story mory psl pakej tu..ade 3 pakej yg aku boleh plih..percutian di langkawi, kajang country village (yg ni xsure btul ke tidk namanya tp bunyinya ala2 gtu la) dan di port dickson..seme tu penginapan free..katanya la..tp aku xsure setakat mana yg free tu..nk tnya lanjut masa tu tgh makan, xsyok nk concentrate..bunyi mmg menarik tp yg tak syoknya pakej tu kna g amik kt P of the GH wiken ni..aih satu hal plk nk kene turun sane..kalo kt ECM ke megamall ke kompem aku pergi dah..dilema2

Percutian free tu..bunyinya mmg menarik..dh le lama dh tergedik2 nk g bercuti ni..just stay 1jam setgh kt P of the GH tu utk preview pkej tu..ader mkn2 ckit then die bg mcm2 voucher..tu kata mutiara, caller dr celcom tu..hotel yg dpt plk bukn alang2..6 stars u..saper nk bg kt aku dok free hotel gtu?voucher tu valid 2 bulan..tp nk kna g amik wiken ni jer..adoi ya..hubby plk mcm xsemngat jer..mls nk menapak ke kl..klo g kompem dpt g karnival karangkraf skli..

klo korg sanggup pergi amik tak????

6 comments:

Unknown said...

na, akak pernah gak terima panggilan mcm nih. bila dirisik2 rupanya nti kita gi sana da kena bayar juga. apa2 pun cuba tnya kwn2 yg lain. mujur akak dok gi amik 'pekej menarik ' tu.

Anonymous said...

maaf menyibuk.saya dah pernah pergi.dia promote pakej kesihatan sebenarnya.kalau kita jnis kuat,kta xkan amik la.tp sy yg mudah lembut hati, dah terambil.pakej mmg bagus cuma nak bayar2 bulan2 tula. kalau kta xamik pakej pun + keras hati, mmg dia bagi baucer mcm yg diorg janjikan.

nurul aziyana said...

k.tikah:yeke kak?ooowh nasib baik ler buat entry ni..huhu kalo tak maunye kna marah kt hubby

anonym:trima kasih krn komen..komen anda mmg sy hargai

FAD RMLN said...

my hubby pernah dpt. dia mmg selalu ah org offer penginapan free ni. act depa promo utk ambil pakej depa. nanti smpi sane mmg ade mkn2 skit lps tu akan ade sorg will brief about package tu. kami mmg pernah pi yg you dpt ni. pergi dgn keras hati psl mmg nak free penginapan je. hahaha. dptlah merasa dok kt country heights kajang tu.

Anonymous said...

saya pun penah dapat pakej camni..tapi cek dalam tenet macam2 org komen pasal ni..tapi apa yang kak tikah cakap tu mmg betul

SueZ said...

memang ada kat..saya dulu pernah kerja companyc am gini..dia akan bg pekej tu tp bkn senang nak book, tertama time holiday and weekend....dia akan pujuk akak beli pakej dia lah..