Thursday, June 9, 2011

Kire suprise la jugak

Suprise anniversary yg besar xmenjadi..nasib baik yg kecil ini menjadi..:)..cukup la

Aku selitkan kad ucapan buatan tangan dalam beg lappynya..

rerama cinta

bunga2 cinta

bunga2 cinta lagi

akhirnya bersatu..

Malamnya buat2 tanya:

'"Abg jumpa samting tak dlm beg?"
" Ermm.. (sambil sengih)..sbb tu ke ayg nk paper shredder?"
" Hehhe comel tak?"
" Comel..buat la..nnt boleh frame"

Hihihiii i like...ke hubby nk belikan paper shredder plak?
Ekceli itu kawan sebelah meja aku yg tolong buatkan..aku isi ucapan kt dalam je..aku yg introduce kt dia pasal quilling ni dia plk yg mendahului..dh pandai buat mcm2 dengan pantas dan berjaya sekali..*keje dia smua dh siap, keje aku plak smua xsiap lg, camno tu..kihkihkih*..xpe, lepas ni aku akan berusaha!!

9 comments:

CaHaYa^KetEnaNGan said...

comelnyer..
nak wat juga lak..kena cari kertas colorful gak la

Nurul aziyana said...

nurul : hehehe buat la..utk ksan lebih cantik guna kertas 80gm or 100gm

sharEna said...

canteknya......

ingat yana yg buat tadi =.=

ღnFashyaღ said...

buatla tutorial plak..hihi

Nurul aziyana said...

ena: hihihihi nnt la try buat sendiri

fashya:hahahha ntah bile nk buat tu

mun said...

cantik..cantik....nak tempah boleh..hahahaa

Cik Mek said...

fuyo...comamnyer kad tuh! kalu gi beli kedda mahal wei!! Apapun epi eniberseri ye mek na! Tahniah diatas perkahwinan anda...hehehe

IZXA ULFADH said...

comel..sambil tuh terfikir pandai nye curik2 masa kak nurul nih.

Unknown said...

Cantiknya!!! sangat kreatif dan inovatif.