Monday, November 5, 2012

Menjadi Ahli Shaklee

Alhamdulillah, 3 bulan penyertaan saya di dala bisnes SHAKLEE sungguh mengujakan. Kenapa saya berkata begitu? Sebab dalam masa 3 bulan, dan dengan izin Allah jua, saya berjaya naik 1 tangga dalam shaklee. Pangkat pertama selepas independent distributor dalam genggaman saya kini. Alhamdulillah...SUPERVISOR yang menjadi impian kini dh jadi kenyataan.


 **New update: Saya berjaya capai impian dengan pangkat Coordinator dan masih berusaha untuk panjat lebih tinggi

Secara peribadi, saya sangat sukakan bisnes ini. Selama 2 tahun terjebak dalam bisnes online, ini lah bisnes yang paling memberi saya banyak keuntungan. Keuntungan runcit + bonus yang berganda. Untuk pengetahuan sy pernah bisnes baju kanak2 dan  bisnes makanan. Kain pun pernah bisnes. Tapi keuntungan tidka sehebat saya berbisnes product SHAKLEE.

Kenapa saya sukakan bisnes produk shaklee?? Ini lah antara keistimewaan yg saya dapat dan mungkin juga anda akan dapat jika menyertainya.

1- Pembelian produk dengan harga ahli di mana keuntungan adalah dalam lingkungan 15-20%.
2- Mendapat member card shaklee beserta offer bulanan yang hebat. Setiap bulan satu product akan dipilih untuk dibuat offer.
3- Ada points (UV) bagi setiap pembelian produk shaklee
4- Points yang dikumpulkan sehingga mencapai tahap tertentu dalam satu bulan akan ditukar kepada CASH...=D. Ini lah yg dinamakan bonus!
5- Untuk maintain membership, TAK PERLU nak ada minimum purchase kecuali jika bertahun2 tak beli pape kan..
6- Coaching daripada master & coordinator yang SUPERHEBAT..ONLINE COACHING. Tak perlu nak masuk kelas bagai..available setiap masa je coaching n mentorng ni..Saya punya 3 org yang sudah berpangkat MASTER dari susur galur group saya.Bisnes ini adalah secara teamwork. If kita rasa down or xpasti perlu buat apa, ada orang yg akan memberi jalan.
7. Tak perlu susah2 nak simpan stok jika anda kekurangan modal. Bila customer order, just call/send an email to the branch then shaklee akan tolong poskan bg pihak anda.
8- Keistimewaan shaklee yang memungkinkan anda SETIA pada shaklee :
* Shaklee tiada bahan kimia yang berbahaya.
* Shaklee adalah biodegradable.
* Shaklee dibuat dari bahan2 semulajadi & diproses secara semulajadi. Itu sebab dalam botol SHAKLEE, tidak akan anda jumpa satu pun silica gel :)
* Shaklee BUKAN SINTETIK!
* Shaklee halal dah diyakini.
* Shaklee natural.
* shaklee sangat menjaga standard dan very2 strict dengan rules. Misalnya policy Shaklee lebih ketat dari USDA dan FDA. Walaupun Shaklee adalah supplement tapi ia mengikuti garis panduan FDA... bukan sekadar DSHEA. DSHEA tak requires ujian klinikal tapi Shaklee buat ujian klinikal tau! Dan ujian klinikal dari SHAKLEE masuk journal yg semestinya are published!

Contoh SHAKLEE mengikut garis panduan FDA adalah setiap produk akan dipaparkan dengan statement ini:
This product is not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
 Kenapa ada statement ini? adakah ia membawa maksud produk itu tidak bagus?? Jawapannya tidak sama sekali. Shaklee & other supplement yg berdaftar dgn FDA, di sisi undang2 FDA, TIDAK BOLEH memaparkan claim as such sebab drug manufacturers saja may claim that their product will diagnose, cure, mitigate, treat, or prevent a disease. So kalau terjumpa produk yg takde statement camtu u better be careful. Jadi dengan shaklee, tak pelru ragu2 lagi :)

♥♥ Sangat berbaloi untuk anda bersama keluarga & rakan2..Menjaga kesihatan adalah tanggungjawab kita bersama..kongsikan produk SHAKLEE dengan semua yang anda kenali=)

Bagaimana nak daftar ahli SHAKLEE??

Bayaran yang dikenakan adalah seperti berikut:
1. RM65 +RM10 postage (WM and RM20 for EM) atau
2. Free membership dengan pembelian bernilai lebih kurang rm680
Yuran ini untuk thaun pertama, untuk tahun2 yang seterusnya anda hanya perlu bayar RM20 untuk renew (majalah, rewards dll) 

Jadi, jika anda berminat untuk menyertai kami dalam group bisnes yang POWER dan menjadi ahli di bawah sya NURUL AZIYANA KAMARUDDIN  (ID 886587), serta mendapat bimbingan dari team kami,  dont hesitate to contact me:
FB : Nurul Aziyana 
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
Tel: 012-9576172

Boleh juga daftar sendiri di mana2 stokis SHAKLEE dan letakkan my ID sebagai upline tapi lepas tu jangan lupa contact saya untuk saya masukkan anda ke dalam group coaching hebat kami.

Saya bermula dengan zero, bonus pertama saya adalah bernilai RM75, bulan kedua meningkat 4x ganda dan alhamdulillah bulan ke3, saya berpeluang merasa bonus 4 angka! Jom rebut peluang emas ini bersama saya.

No comments: