Monday, April 7, 2014

Wajib Baca: Keistimewaan dan Kelebihan Memilih Jadi Ahli Shaklee di bawah Group Kami

Assalamualaikum.. salam ceria untuk hari isnin permulaan minggu yang hebat insyaaAllah :)
Hari ni saya nak berkongsi cerita kegembiraan dan kesyukuran saya kerana saya adalah ahli shaklee dan shaklee independent distributor yang berada di bawah naungan group yang hebat, penuh karisma, inovatif dan sentiasa maju ke depan. Itulah kelebihan dan keistimewaan yang ditonjolkan oleh group kepada semua ahli-ahli shaklee yang bernaung di bawah kami. Saya amat teruja, amat gembira dan amat bersyukur sy bertapak dan melebarkan empayar saya dengan sokongan dan panduan yang begitu mantap dr group kami. 

Kenapa saya kata saya bertuah menjadi ahli shaklee dan menjadi pengedar shaklee??

1. Bila jadi ahli shaklee, saya boleh menikmati potongan harga sehingga 30% untuk product shaklee. Saya boleh membeli product dengan harga ahli yg hanya layak dinikmati oleh mereka yang berdaftar sebagai ahli shaklee. 

2. Daripada point pembelian product, saya boleh convert kepada cash yang dibayar terus ke dalam bank setiap tgh bulan. Tgh bulan, tatkala gaji tak masuk lagi tapi bonus dari point pembelian dah dapat dinikmati. Seronok bukan? Ramai anak2 buah dari group saya telah menikmati bonus 4 angka setiap bulan malah ade yg dh nak hampir 5 angka. Proud of them!

3. Paling seronok dan bertuah kerana saya register ahli shaklee di bawah naungan group yang kukuh dan mantap, dengan bimbingan secara berterusan dan ramai mentor, tidak kira secara offline mahupun online. Saya dapat menikmati pelbagai medium coaching yang selesa dan menyeronokkan. Salah satunya adalah melalui webinar. Rujuk entri ini tentang WEBINAR. Pelbagai program dari yg formal sehinggalah santai disediakan untuk mantapkan skill, motivasi dtg dari pelbagai sudut, jemputan motivator2 hebat seperti Saudara Amin Idris. Boleh juga rujuk entri ini tentang cerita program yang telah dijalankan.

Program Seminar Bersama Anak-Anak Buah

Antara leader-leader hebat group RTS

Sesi coaching santai bersama group leader

Family Day Ahli-Ahli Shaklee Group Kami


Video di bawah merupakan antara aktiviti-aktiviti yang telah dijalankan dalam group shaklee kami. Tonton sampai habis, anda pasti teruja! 





  4. Ukhuwah saya semakin meluas. Dulu lingkungan ukhuwah hanyalah di kalangan rakan2 sekolah dan kerja, namun sekarang boleh dikatakan setiap plusuk negeri ada sahabat. Meriah dengan ikatan ukhuwah yang saling memberi tunjuk ajar, memberi ilmu, mencetuskan pelbagai idea yang dinamik. Nyata eksplorasi ilmu begitu pesat berlaku. Rak buku pula semakin penuh. Dan saya menjadi begitu dahagakan ilmu. Dan perkongsian tidak hanya terhad mengenai product dan bisnes ttp turut sarat dengan ilmu kerohanian.



5. Terdapat pelbagai medium yg menyediakan platform untuk bizz, nak buat bizz dan nak maju dalam bizz. Kami bernaung di bawah group yang dipanggil iReach, Satu-satunya group yang ditubuhkan yang lengkap dengan perkongsian dari A to Z bagi membina empayar dan berjaya dalam Shaklee yg mana ianya tidak pernah dibuat oleh mana-mana group shaklee di malaysia mahupun antarabangsa. Itu yang saya katakan sebagai idea dinamik dan mudah access walau di mana berada dengna syarat ada kemudahan internet :)

6. Dapat menikmati percutian percuma tajaan dari Shaklee. Tahun lepas saya telah menikmati percutian percuma 5 stars di Kota Kinabalu. Segalanya tanggungan pihak Shaklee. Tahun ini pula insyaaAllah saya bakal menikmati percutian percuma 5 stars juga ke US bersama suami. Alhamdulillah..kegembiraan dan kesyukuran atas rezeki dari Allah jua. Dan yang paling menariknya, ramai anak2 buah group saya juga menikmati percutian 5 stars pada bulan Jun 2014 nanti :)

Hadiah percutian untuk suami dari Shaklee 


Jadi bagaimana nak register ahli shaklee di bawah naugan group kami??
Klik link ini ----> CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nak tahu dengan lebih lanjut tentang bisnes Shaklee?
Klik link ini ----> FAQ TTG BIZZ SHAKLEE DAN KELEBIHANNYA

Jika anda adalah pengguna ahli shaklee, jangan tangguh2 untuk daftar ahli shaklee kerana pelbagai keitimewaan dan kelebihan menjadi ahli shaklee walaupun hanya untuk makan sendiri sahaja. Untuk pertanyaan lanjut dan pendaftaran keahlian shaklee, boelh hubungi saya di talian berikut

Nurul Aziyana (ID 886587) - Pengedar Shaklee Kuantan, Pahang
FB: Nurul Aziyana
Page: Super Vitamin Store
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com

No comments: