Wednesday, May 11, 2016

Nak Hilang Jerawat, Dengan Parut Sekali Hilang. Wanita Ini Tidak Lagi Pergi Spa

Siapa yang tak stress dengan maslah jerawat. Tambah-tambah kalau jerawat batu yang ada besar dan bernanah tu kan? Punca jerawat ni banyak. Dari faktor hormon, alahan, banyak toksik dalam badan, salah pakai product dan macam-macam lagi.



Bila jerawat, ada sekali pakej parut. Bila jerawat dah hilang, parut dah hilang, akan ada masalah liang pori besar pulak kesan dari bekas jerawat tu.

Tonton Video ini kalau nak hilang Jerawat dan Hilang Parut sekali


Nak kasik hilang semua tu, ramai yang cuba macam-macam product, tak kira mahal ke murah, pergi spa buat facial dan macam-macma usaha lagi la dibuat. 

Masalah ini adalah masalah yang sama yang dihadapi oleh NURUL ZUNORAIN JAAFAR yang berkongsi pengalaman beliau bagaimana akhirnya dapat jumpa solusi yang sangat berkesan untuk masalah jerawat, parut dan liang pori besar. 

Jom ikuti kisah beliau.

[ LIANG-LIANG PORI MENGECIL DAN PARUT JERAWAT HILANG ]

.
Saya ingin berkongsi pengalaman saya sepanjang mengamalkan Vitamin hebat Shaklee ini.

Sebelum ini saya mengambil set vitamin Shaklee untuk menghilangkan jerawat, tetapi secara tidak langsung saya sedar parut-parut jerawat saya cepat pudar dan hilang.


Ini adalah antara set vitamin yang saya ambil bagi memastikan kulit saya seimbang.

✔ ESP Shaklee
✔ Vitamin C
✔ Vitamin E

Kombinasi antara Vitamin E + Vitamin C + Esp sangat-sangat superb hasilnya.
Saya juga menggunakan Vitamin C sebagai masker pada waktu pagi dan Vitamin E sebagai masker diwaktu malam.

Hasilnya setelah mengamalkan vitamin tersebut adalah :

✔ Liang2 pori di wajah saya yang besar dahulu akibat kesan jerawat kini semakin kecil dan tertutup.
✔ Blackhead & Whitehead berkurang
✔ Ketika saya mengenakan bedak di wajah juga kelihatan lebih rata dan flawless.
✔ Tak perlu belanja yang besar untuk mencari produk-produk yang mahal.
✔ Kini saya kurang ke mana2 spa untuk membuat facial,kerana kulit saya kini tidak seperti dahulu yang banyak dengan masalah.
✔ Kulit saya bertambah sihat dan anjal.
✔ Saya tidak lagi terpengaruh dengan lambakan produk yang merbahaya di luar sana
✔ Kulit kekal lembap dan lembut serta tidak berminyak
✔ Kurang mengenakan mekup yang tebal dan merimaskan
✔ Kulit sihat secara semulajadi
✔ Tampil lebih yakin

Hanya dengan vitamin Set Kecantikan Shaklee saya dapat mengembalikan kulit remaja saya yang dahulu di mana pernah dirosakkan oleh bahan-bahan kimia yang melekat di wajah saya kerana berpikiran singkat untuk tampak cepat cantik sebelum ini.

Apabila saya mula mengenali vitamin Shaklee baru saya sedar sebenarnya kecantikan luaran itu perlulah terlebih dahulu kita mengutamakan penjagaan dalaman .
Yakni dengan mengkonsume vitamin yang cukup mineral, antioksidan, membantu penghasilan kolagen dan reproduktif. Mencegah itu lebih baik daripada merawat

Sekian sahaja perkongsian dari saya,segalanya adalah asbab untuk kita berikhtiar selebihnya Allah jualah yang mengizinkan. In Sha Allah.

p/s ringkas : Pilihlah bahan-bahan semulajadi yang selamat digunakan.

Haa inilah dia ain. Kulitnya nampak cukup nutrisi.


Jadi kalau adik kakak yang ada masalah 
  • Jerawat
  • Parut Jerawat 
  • Liang pori wajah besar 
  • Kulit kusam 
Inilah jawapan kepada penyelesaiannya.  Antara fungsi ketiga-tiga product adalah 

ESP - Baiki sel kulit rosak dengan cara gantikan sel yang mati dengna sel baru. Kulit cukup protin mampu untuk menganjalkan dan melicinkan struktur kulit. Parut yang berlubang akan beransur2 baik 

Vitamin C - cerahkan kulit dan pudarkan parut. Penting untuk bina kolagen di wajah dan menghilangkan jerawat 

Vitamin E - Hilangkan parut, cegah kedutan dan lindungi sel-sel dari dirosakkan oleh radikal bebas 


=================================================
=================================================

Dah tak sabar nak hilangkan masalah parut jerawat dan liang roma besar? Boleh klik gambar di bawah untuk teruskan pembelian. 



Atau hubungi ummi untuk buat pembelian beserta dengan keahlian untuk lebih jimat. Alhamdulillah dengan kepakaran selama lebih dari 3 tahun membantu mereka yang ada masalah jerawat dan parut, ummi akan bantu customer-customer ummi sebaik mungkin. 

SHAKLEE Independent Distributor
Nurul Aziyana (ID 886587)
No Tel: 012-9576172
Email: ummi_anayiza@yahoo.com
COD area: Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan


No comments: