Saturday, November 4, 2017

Cara Tingkatkan Kesuburan Isteri Untuk Berjaya Hamil

Bagaimana nak tingkatkan kesuburan isteri? Pasangan yang dah kahwin tentulah nak ada zuriat sendiri kan? Namun tak semua dari pasangan suami isteri terus dikurniakan anak. Ada yang menanti bertahun tahun baru dikurniakan zuriat. 


Bab zuriat boleh jadi isu yang sensitif. Ye la, naluri ibu memang Allah dah ciptakan dalam diri seorang wanita. Tentu lah ada keinginan yang mendalam untuk mengandung, melahirkan dan menjaga anak dari rahim sendiri. Mungkin akan timbul beberapa isu bila lambat dapat zuriat, seperti isteri atau suami tak subur atau terdapat masalah kesihatan yang menghalang si isteri dari hamil. 

Ada macam-macam rawatan kesuburan mungkin dah dibuat. Ada yang berhasil ada yang tidak. Kak Yana nak kongsi dalam entry ni pengalaman Pn Syahidah yang berjaya hamil setelah 2 tahun mencuba. 

Jom ikuti kisah beliau

PENANTIAN UNTUK HAMIL SELAMA 2 TAHUN BERAKHIR

Saya Norshahidah Saffana binti Mohd Nor. Seorang Jururawat dan ibu kepada 2 orang anak iaitu Iyad Dzulfiqar 3tahun dan Idlan Harith 21hari.

Testimoni kali ini saya ingin kongsikan tentang penantian saya untuk hamil selepas 2tahun perkahwinan saya dan suami Mohd Ikhtisyamuddin bin Abd Rashid.

Saya dan suami diijabkabulkan pada 03 Mac 2012. Sejak dari tarikh kami diijabkabulkan,saya berusaha untuk mendapatkan zuriat yang pertama memandangkan ramai diantara rakan sebaya saya telah disahkan hamil.

Setiap bulan saya mengharapkan ada berita baik. Sehinggakan setiap hari saya mengadu kepada suami yang saya inginkan zuriat pertama.

SETELAH HAMPIR SETAHUN LEBIH MENCUBA...



Setelah hampir setahun lebih berusaha,saya terbaca testimoni set kesuburan Shaklee di laman sosial dan saya nekad untuk mencubanya.

Saya terus mencuba Set Kesuburan Shaklee iaitu ESP dan GLA untuk saya,manakala Vitamin E dan Zinc untuk suami. Saya dan suami memang konsisten amalkan set kesuburan ini.


=====================================================
=====================================================

Pada Ogos 2013 saya telah disahkan hamil anak yang pertama. Bermula dari set kesuburan shaklee saya terus jatuh cinta untuk mencuba dengan set kehamilan shaklee.

Alhamdulillah sekarang anak saya yang pertama berusia 3tahun 6bulan.. Saya juga amalkan set kehamilan shaklee ketika mengandung anak yang ke 2..

Kawan-kawan yang berusaha untuk hamil boleh ikhtiar mencuba set kesuburan shaklee ini..

======================================================
======================================================

VITAMIN KESUBURAN LELAKI DAN PEREMPUAN 

Untuk menambahkan kesuburan lelaki dan perempuan, antara nutrisi penting yang boleh diambil adalah

ISTERI 

  • Daily Essential Set (ESP, Bcomplex, Multivitamin, Vitamin C dan Omega Guard) 
  • GLA Complex
Kelebihan GLA COMPLEX : 

  • Membantu meningkatkan kesuburan dengan menguatkan plasenta, membantu meningkatkan  mukus serviks iaitu bertindak sebagai pelincir dan meningkatkan lapisan rahim yang merupakan persekitaran untuk menggalakkan persenyawaan telur disenyawakan dan seterusnya perkembangan embrio. 
  • Menyeimbangkan hormon dalam badan

SUAMI 
  • Daily Essential Set (ESP, Bcomplex, Multivitamin, Vitamin C dan Omega Guard) 
  • Vitamin E
Kelebihan Vitamin E Complex
  • Memperbaiki kuantiti, kualiti dan memperkuat sperma lelaki supaya dapat bertemu dengan ovum. 
  • Vitamin E membantu pasangan yang mempunyai masalah dingin terhadap hubungan intim kerana vitamin E boleh meningkatkan 'sexual desire' dan menikmati hubungan cinta dengan lebih baik. 
  • Vitamin E akan menjaga kualiti sperma, hormon-hormon seks dengan lebih baik dan mencegah kerosakan DNA sperma kerana vitamin E kaya dengan antioksidan.


=====================================================
=====================================================

Berita baik bagi mereka yang beli Daily Essential Set dan jadi ahli bulan ini sebab dapat beli Vitamin E atau GLA Complex dengan potongan harga 20%. Memang jimat besar. 


Nak jimat? Dapatkan Vitamin-vitamin ni Boleh hubungi kak yana di talian berikut


Boleh Whats app ' Nak VITAMIN Untuk Kesuburan ' ke no 011-11548031 (klik link ini untuk lebih pantas http://aziyanashaklee.wasap.my)

Kak Yana akan guide cara makan yang berkesan untuk atasi masalah ni.

Untuk COD :

Indera Mahkota, Semambu, Air Putih, Permatang Badak, Bukit Rangin, KOTASAS, UIA, Kuantan, Kampung Padang, Taman Impian

Setiap pembelian dengan Kak Yana layak menerima
  • Konsultasi Percuma Secara Berterusan
  • Jadual pengambilan vitamin yang berkesan
  • Tips Kesihatan Exclusive

BERMINAT NAK JANA INCOME MODAL RENDAH DENGAN KAMI? SILA KLIK LINK INI 

 

No comments: